NOTÍCIES

Comunicat COVID-19: A Semillas Fitó garantim el nostre servei

A Semillas Fitó hem decidit prendre mesures de precaució per a minimitzar el risc de contagi del COVID-19. Per responsabilitat amb el nostre personal, clients, proveïdors i la societat en general, considerem imprescindible actuar davant aquesta situació excepcional en la que la salut i el benestar son la nostra principal prioritat.

Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, temporalment i fins a que sigui necessari, Semillas Fitó ha decidit, entre altres mesures, limitar al màxim les visites internes i externes i establir el teletreball entre part dels nostres equips a Espanya.

Tot i això, el nostre compromís amb els nostres clients i proveïdors segueix intacte i seguirem treballant per a garantir la continuïtat dels nostres serveis i relacions sota els nostres estàndards de qualitat.